Stranice: [1]   Idi dole
  Štampaj  
Autor Tema: SlanjePromenljivih  (Pročitano 2648 puta)
ivana.d
Gost
« poslato: Sreda, 23. Jun 2004. 13:34:16 »

Ja sam pocetnik kada je PHP u pitanju, pa bih zeleo da postavim nekolikoko pitanja.
Imam problem kako da posaljem promenljivu odredjenom skriptu koji pozivam iz nekog programa.
Instalirao sam Apache server, MySQL server i PHP.
Napravio sam jedan mali script za testiranje sa jednom linijom "phpinfo()", i to radi. Takodje sam proverio sve funkcije koje koristi PHP za rad sa MySQL bazom i to radi.
Ali kada sam pokusao da pozovem neki script i da mu prosledim promenljivu, nisam uspeo. U fajlu "php.ini" sam postavio promenljivu "register_globals = On", ali kada postavim ovu promenljivu na "on", restartujem masinu i ponovo pokrenem fajl za testirane sa "phpinfo()" komandom, ponovo dobijam da je promenljiva
register_global = Off.
Kao platformu koristim Red Hat 9.0, i na mojoj masini takodje sam pronasao fajlove
"php.ini-recommended", "php.ini-dist" i fajl "php.ini". Nisam nesto iskusan kada je PHP u pitanju, i ova tri fajla mi nisu jasna, pa sam modifikovao sva tri, i postavio promenljivu
register_globals = On, ali nista mi to nije pomoglo.
Moram da naglasim nesto. Prilikom instalacije PHP-a, nisam kreirao instalacioni direktorijum u /usr/local. Koristio sam komandu:
./configure --with-mysql=/usr/local/mysql --with-apache=../apache,
ali nisam zadao --prefix=/usr/local/php.
Ovo pisam zato sto mi nije jasno gde sada treba da smestim fajl "php.ini"?

Zelim unapred da se izvinim ako postavljam pitanje koje je vec bilo na forumu, jer nisam
detaljno pregledao forum po ovom pitanju. Nadam se da su malo iskusniji programeri razumeli koji je moj problem, i nadam se da ce mi neko odgovoriti.
Unapred hvala
Sačuvana
acim
Administrator
Elitni član
Van mreže Van mreže

Pogledaj profil WWW
« Odgovor #1 poslato: Četvrtak, 24. Jun 2004. 17:04:05 »